__('Klanten')
Νέο
Παρακολουθήστε την παραγγελία σας
Θέλετε να μάθετε πού βρίσκεται η παραγγελία σας και πότε ακριβώς θα παραδοθεί; Ή μήπως η παραγγελία σας παραδόθηκε ελλιπής; Βρείτε εύκολα την απάντηση συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας!

Συχνές ερωτήσεις... με απαντήσεις, φυσικά

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία?

Η παραγγελία σε εμάς είναι γρήγορη και εύκολη

Η διαδικασία παραγγελίας μας αποτελείται από τέσσερα απλά βήματα που σας δίνουν πλήρη έλεγχο της αγοράς σας. Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται μόνο αφού λάβετε την επιβεβαίωση παραγγελίας, ώστε να μπορείτε να κάνετε οποιεσδήποτε απαραίτητες αλλαγές πριν από αυτό.


1. Επιλέξτε προϊόντα

Κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο καλάθι για να προσθέσετε ένα προϊόν.
Χρειάζεστε περισσότερα τεμάχια; Ρυθμίστε την ποσότητα στο καλάθι αγορών.
Θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές; Κάντε κλικ στο Συνέχεια αγορών.
Αλλάξατε γνώμη; Κάντε κλικ στο X για να αφαιρέσετε το προϊόν.


2. Επιλέξτε τρόπο αποστολής

Επιλέξτε την πιο κατάλληλη μέθοδο αποστολής:

  • Αποστολή με δέμα – τυπική αποστολή για κατάλληλα προϊόντα.

  • Μεταφορά με παλέτα – για προϊόντα που είναι πολύ μεγάλα για τυπική αποστολή.

  • Παραλαβή από σημείο παραλαβής – διαθέσιμο για προϊόντα μεγεθών δέματος.

Μόλις επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο αποστολής, κάντε κλικ στο Συνέχεια στην παραγγελία.


3. Εισάγετε διεύθυνση

Είστε νέος πελάτης; Συμπληρώστε τα στοιχεία σας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε λογαριασμό επιλέγοντας το πεδίο Λογαριασμός – το συνιστούμε για εύκολη παρακολούθηση των παραγγελιών σας μέσω του πίνακα πελατών.
Επιστρέφον πελάτης; Συνδεθείτε με το email και τον κωδικό σας.
Ξεχάσατε τον κωδικό; Κάντε κλικ στο Ξεχάσατε τον κωδικό και θα λάβετε έναν σύνδεσμο επαναφοράς μέσω email.
Συμπληρώστε τη διεύθυνση αποστολής στην ενότητα Τα στοιχεία σας. Αυτές οι πληροφορίες είναι απαραίτητες για την αποστολή και τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο Επόμενο βήμα.


4. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:

  • VISA ή Mastercard (μέσω ασφαλούς σύνδεσης)

  • Google Pay

  • Τραπεζική μεταφορά


5. Επιβεβαίωση παραγγελίας

Σε αυτό το βήμα θα λάβετε μια σύνοψη της παραγγελίας σας. Ελέγξτε προσεκτικά όλα τα στοιχεία. Μετά την επιβεβαίωση, θα λάβετε email επιβεβαίωσης της παραγγελίας με τις λεπτομέρειες της αγοράς.
Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα σας στείλουμε έναν σύνδεσμο παρακολούθησης αποστολής ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την παράδοση.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Η παρακολούθηση της παραγγελίας σας είναι γρήγορη και εύκολη.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας με ή χωρίς λογαριασμό.


1. Παρακολούθηση χωρίς λογαριασμό

Αν δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε και πάλι να ελέγξετε εύκολα την παραγγελία σας:

  • Μεταβείτε στη σελίδα εξυπηρέτησης πελατών από το σύνδεσμο πάνω δεξιά.

  • Εισάγετε τη διεύθυνση email και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

  • Πατήστε "Αναζήτηση" για να δείτε την τρέχουσα κατάσταση.


2. Παρακολούθηση μέσω λογαριασμού

Αν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας από τον πίνακα πελατών.

  • Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και συνδεθείτε με το email και τον κωδικό σας.

  • Δεν δημιουργήσατε λογαριασμό όταν κάνατε την παραγγελία; Μπορείτε να εγγραφείτε με το ίδιο email.


3. Πρόσβαση στις παραγγελίες σας

  • Πατήστε στο "Ο λογαριασμός μου" στο επάνω δεξί μέρος του κεντρικού μενού.

  • Στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου", μπορείτε να δείτε την τρέχουσα κατάσταση και το ιστορικό των παραγγελιών σας.


4. Παρακολούθηση αποστολής

  • Μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή – από την επεξεργασία έως την παράδοση.

  • Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε σύνδεσμο παρακολούθησης.

    Αν χρειάζεστε βοήθεια ή επιπλέον πληροφορίες, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι στη διάθεσή σας!

    Γιατί πρέπει να περιμένω την παράδοση πριν προγραμματίσω την εγκατάσταση;

    Κατανοούμε πόσο συναρπαστικό είναι να σχεδιάζετε το έργο της κουζίνας ή του μπάνιου σας, αλλά για να αποφύγετε τυχόν απρόβλεπτα προβλήματα, συνιστούμε έντονα να μην κλείσετε υδραυλικό, εγκαταστάτη ή εργολάβο πριν η παραγγελία σας παραδοθεί και ελεγχθεί.

    Αν και πάντα προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε γρήγορη και αξιόπιστη αποστολή, μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις ή προβλήματα με τα προϊόντα λόγω εξωτερικών συνεργατών logistics ή περιορισμών από προμηθευτές.

    Γιατί είναι σημαντικό:

    • Το προϊόν σας μπορεί να φτάσει αργότερα από το αναμενόμενο λόγω καθυστερήσεων στη ναυτιλία ή προβλημάτων με το απόθεμα.

    • Θα πρέπει να ελέγξετε το προϊόν κατά την άφιξή του για να βεβαιωθείτε ότι είναι πλήρες και σε άριστη κατάσταση.

    • Ο προγραμματισμός εκ των προτέρων χωρίς το προϊόν στα χέρια σας μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον κόστος εγκατάστασης ή χρεώσεις για αλλαγή ραντεβού.

    Σημειώστε:

    Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε οποιοδήποτε κόστος σχετίζεται με υπηρεσίες τρίτων (όπως υδραυλικούς ή εγκαταστάτες), ούτε μπορούμε να προσφέρουμε αποζημίωση για χαμένες ραντεβού ή καθυστερήσεις στα έργα.

    Εκτιμούμε την κατανόηση και συνεργασία σας – και είμαστε πάντα εδώ για να βοηθήσουμε αν χρειάζεστε ενημερώσεις για την παραγγελία σας ή βοήθεια στον συντονισμό των επόμενων βημάτων!

    Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;

    Προσφέρουμε μια ποικιλία από ασφαλείς και εύκολες μεθόδους πληρωμής ώστε να διασφαλίσουμε μια ομαλή διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Παρακάτω θα βρείτε μια επισκόπηση όλων των διαθέσιμων τρόπων πληρωμής:

    1. Πιστωτική Κάρτα (Visa, MasterCard, American Express)

    Δεχόμαστε όλες τις κύριες πιστωτικές κάρτες. Η πληρωμή σας επεξεργάζεται με ασφάλεια χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες κρυπτογράφησης, διασφαλίζοντας την προστασία των δεδομένων σας.

    2. Τραπεζική Μεταφορά

    Προτιμάτε να μεταφέρετε το ποσό μόνοι σας; Μπορείτε να επιλέξετε τραπεζική μεταφορά. Παρακαλώ σημειώστε ότι η παραγγελία σας θα επεξεργαστεί μόνον αφού επιβεβαιωθεί η πληρωμή, κάτι που ενδέχεται να διαρκέσει μερικές εργάσιμες ημέρες.

    3. Google Pay

    Οι χρήστες Android μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Google Pay για να ολοκληρώσουν την πληρωμή τους εύκολα με τα αποθηκευμένα στοιχεία πληρωμής τους.


    Σημαντικές Πληροφορίες

    Ενδέχεται να ισχύουν επιπλέον χρεώσεις για ορισμένες μεθόδους πληρωμής. Τυχόν πρόσθετες χρεώσεις θα εμφανίζονται με σαφήνεια κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
    Στόχος μας είναι να κάνουμε τη διαδικασία πληρωμής όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και απλή.
    Έχετε απορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής μας ή χρειάζεστε βοήθεια για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας – θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

    Πώς μπορώ να πάρω ένα αντίγραφο του τιμολογίου μου;

    Καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να έχεις το τιμολόγιό σου — είτε για λογιστικούς λόγους, για μια επιστροφή ή για επαγγελματική χρήση. Είναι πολύ εύκολο να το βρεις, είτε έχεις λογαριασμό είτε όχι.


    Αν έχεις λογαριασμό

    Έφτιαξες λογαριασμό πριν κάνεις την παραγγελία σου; Τότε μπορείς να κατεβάσεις το τιμολόγιο όποτε θέλεις. Δες πώς:

    • Πήγαινε στην ιστοσελίδα μας.

    • Πάτησε «Λογαριασμός» πάνω δεξιά και κάνε είσοδο.

    • Πήγαινε στο «Οι παραγγελίες μου».

    • Βρες τη σωστή παραγγελία και πάτα «Προβολή παραγγελίας».

    • Μετά πάτα «Λήψη τιμολογίου».

    Το τιμολόγιο θα αποθηκευτεί ως αρχείο PDF, για να μπορείς εύκολα να το κρατήσεις ή να το εκτυπώσεις.


    Αν έκανες την παραγγελία χωρίς λογαριασμό

    Κανένα πρόβλημα! Το τιμολόγιο αποστέλλεται αυτόματα στο email που έδωσες κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.

    Τι μπορείς να κάνεις για να το βρεις:

    • Τσέκαρε τα εισερχόμενά σου για το email με το τιμολόγιο.

    • Δοκίμασε να ψάξεις με λέξεις-κλειδιά όπως «τιμολόγιο» ή το όνομα του καταστήματός μας.


    Δεν βρήκες το τιμολόγιο;

    Αν δεν το έχεις λάβει:

    • Βεβαιώσου ότι έβαλες σωστά το email κατά την παραγγελία.

    • Κοίτα και στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam).

    • Αναζήτησε με λέξεις όπως «τιμολόγιο», «απόδειξη» ή το όνομα του καταστήματος.


    Ακόμα δεν το βρίσκεις;

    Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στην εξυπηρέτηση πελατών και να μας στείλεις:

    • Τον αριθμό παραγγελίας σου

    • Το email που χρησιμοποίησες στην παραγγελία

    Θα σου στείλουμε ξανά το τιμολόγιο με χαρά!

    Τι πρέπει να κάνω αν η πληρωμή μου δεν ολοκληρώθηκε;

    Μην ανησυχείτε — οι αποτυχημένες πληρωμές μπορεί να συμβούν για διάφορους λόγους. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εντοπίσετε το πρόβλημα και να ολοκληρώσετε επιτυχώς την παραγγελία σας.

    1. Ελέγξτε αν η παραγγελία σας καταχωρήθηκε

    Για να επιβεβαιώσετε αν η πληρωμή ολοκληρώθηκε:

    • Ελέγξτε το email σας για επιβεβαίωση παραγγελίας

    • Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και δείτε στην ενότητα "Οι Παραγγελίες Μου"

    • Αν ολοκληρώσατε την αγορά ως επισκέπτης, χρησιμοποιήστε το εργαλείο "Παρακολούθηση Παραγγελίας" στη σελίδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Εισάγετε το email σας και τον αριθμό παραγγελίας που εμφανίστηκε στην οθόνη επιβεβαίωσης

    Σημαντικό: Αν δεν λάβατε email επιβεβαίωσης και η παραγγελία δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό σας ή μέσω παρακολούθησης επισκέπτη, πιθανόν η πληρωμή απέτυχε και η παραγγελία δεν έχει καταχωρηθεί.

    2. Επαληθεύστε τα στοιχεία πληρωμής σας

    Λανθασμένες ή ελλιπείς πληροφορίες είναι συχνή αιτία αποτυχίας. Ελέγξτε τα εξής:
    Αν πληρώνετε με κάρτα:

    • Αριθμός κάρτας, ημερομηνία λήξης και CVV

    • Η διεύθυνση τιμολόγησης να ταιριάζει με αυτή που έχει η τράπεζά σας

    • Όλα τα υποχρεωτικά πεδία να έχουν συμπληρωθεί

    • Η κάρτα να είναι ενεργοποιημένη για online και διεθνείς συναλλαγές

    • Η κάρτα να μην έχει μπλοκαριστεί από την τράπεζα

    Αν χρησιμοποιείτε Google Pay:

    • Έχετε συνδεθεί στο σωστό  Google Account

    • Η επιλεγμένη κάρτα είναι ενεργή

    • Η συσκευή έχει επαληθευτεί (Face ID, Touch ID ή κωδικός)

    • Η διεύθυνση τιμολόγησης ταιριάζει με αυτή στη φόρμα πληρωμής

    • Έχουν δοθεί οι απαραίτητες άδειες στο πρόγραμμα περιήγησης ή τη συσκευή

     Αν πληρώσατε μέσω τραπεζικής μεταφοράς:

    • Χρησιμοποιήθηκε ο αριθμός αναφοράς που δόθηκε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας

    • Το IBAN και ο αριθμός λογαριασμού καταχωρήθηκαν σωστά

    • Η πληρωμή έγινε εντός της απαιτούμενης προθεσμίας

    • Παρακαλούμε επιτρέψτε 1–5 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία της μεταφοράς από την τράπεζά σας

    3. Δοκιμάστε ξανά

    Μερικές φορές το πρόβλημα είναι προσωρινό:

    • Επαναλάβετε την πληρωμή με τον ίδιο ή διαφορετικό τρόπο

    • Ξεκινήστε νέα συνεδρία ανανεώνοντας τη σελίδα ή διαγράφοντας την προσωρινή μνήμη

    • Δοκιμάστε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευή

    4. Τεχνικά προβλήματα κατά την πληρωμή

    Μπορεί να αντιμετωπίσετε:

    • Κενή σελίδα ή «πάγωμα» μετά την επιβεβαίωση πληρωμής

    • Καθυστέρηση επιστροφής από την τράπεζά σας στη σελίδα ολοκλήρωσης

    Τι να κάνετε:

    • Περιμένετε λίγα λεπτά πριν δοκιμάσετε ξανά

    • Αποφύγετε να πατήσετε «Πίσω» ή να κλείσετε τη σελίδα πρόωρα

    • Ελέγξτε το email ή τον λογαριασμό σας πριν επαναλάβετε την πληρωμή

    5. Επικοινωνήστε με τον πάροχο πληρωμών σας

    Η πληρωμή μπορεί να απορρίφθηκε λόγω:

    • Ημερήσιων ορίων συναλλαγών

    • Περιορισμών για online ή διεθνείς πληρωμές

    • Ανεπαρκών κεφαλαίων

    • Αποτυχημένης επαλήθευσης 3D Secure

    Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας ή τον πάροχο πληρωμών για να ελέγξετε αν η συναλλαγή μπλοκαρίστηκε.

    6. Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;

    Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και δώστε μας:

    • Το email που χρησιμοποιήσατε στο ταμείο

    • Τον τρόπο πληρωμής που δοκιμάσατε

    • Μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος

    • Τυχόν μηνύματα σφάλματος ή στιγμιότυπα οθόνης

    Θα εξετάσουμε το πρόβλημα και θα σας βοηθήσουμε να ολοκληρώσετε την αγορά σας το συντομότερο δυνατό.

    Πώς θα παραδοθεί η παραγγελία μου;

    Φροντίζουμε η παραγγελία σας να παραδοθεί γρήγορα και με προσοχή. Παρακάτω θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις μεθόδους αποστολής μας, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής δεμάτων και της μεταφοράς με παλέτες.


    Αποστολή με δέμα

    Οι παραγγελίες που αποστέλλονται ως δέματα παραδίδονται από εταιρεία ταχυμεταφορών. Την ημέρα της αποστολής, θα λάβετε έναν κωδικό παρακολούθησης (track & trace), ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε εύκολα την πορεία της παραγγελίας σας.


    Δεν είστε στο σπίτι κατά την παράδοση

    Κανένα πρόβλημα! Το δέμα σας θα παραδοθεί στο πλησιέστερο σημείο παραλαβής. Μπορείτε να το παραλάβετε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.


    Άδεια παράδοσης χωρίς υπογραφή

    Εάν δώσετε άδεια να παραδοθεί το δέμα χωρίς υπογραφή, αποδέχεστε πλήρως την ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά. Για τον λόγο αυτό, σας συμβουλεύουμε να μην επιλέξετε αυτή την επιλογή.


    Ημέρες παράδοσης:

    Οι ταχυμεταφορές παραδίδουν από Δευτέρα έως Σάββατο, εκτός των εθνικών αργιών.

    Πολλά από τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε απόθεμα. Η τρέχουσα διαθεσιμότητα εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος.

    Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται πριν τις 23:00 (αν αναφέρεται) παραδίδονται την επόμενη ημέρα, εκτός Κυριακής.
    Για ορισμένα προϊόντα, η παραγγελία πρέπει να γίνει πριν τις 15:00 για παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.


    Αποστολή με παλέτα

    Οι μεγαλύτερες παραγγελίες αποστέλλονται με μεταφορά παλετών μέσω των εξωτερικών μας συνεργατών, Transmission BV ή Dachser. Την ημέρα αποστολής θα λάβετε επίσης έναν κωδικό παρακολούθησης (track & trace).


    Παράδοση στην εξώπορτα

    Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στην (πρώτη) εξώπορτα στο ισόγειο. Σημειώστε ότι η μεταφορά σε υψηλότερους ορόφους (π.χ. με σκάλες ή ασανσέρ) είναι δική σας ευθύνη.


    Δεν είστε στο σπίτι κατά την παράδοση

    Εάν δεν υπάρχει κανείς στο συμφωνημένο ραντεβού, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε νέα ημερομηνία παράδοσης. Σημειώστε ότι σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις.

    Έχετε ερωτήσεις σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας σας; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας – θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

    Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να παραδώσουμε την παραγγελία σου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Στη σελίδα του κάθε προϊόντος θα βρεις τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.


    Παραγγέλνεις πολλά προϊόντα;

    Λάβε υπόψη ότι ο χρόνος παράδοσης καθορίζεται από το προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο αποστολής.


    Εξάρτηση από προμηθευτές

    Αν και προσπαθούμε για γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση, εξαρτόμαστε σε κάποιο βαθμό από τους κατασκευαστές και τους προμηθευτές μας. Σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις που είναι πέρα από τον έλεγχό μας. Γι’ αυτό δεν μπορούμε πάντα να εγγυηθούμε 100% τον αναγραφόμενο χρόνο παράδοσης.


    Παράγγειλε εγκαίρως!

    Χρειάζεσαι την παραγγελία σου μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία; Σου προτείνουμε να παραγγείλεις έγκαιρα για να αποφύγεις τυχόν καθυστερήσεις.

    Έχεις απορίες για τους χρόνους παράδοσης; Επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών — με χαρά θα σε βοηθήσουμε!

    Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από την αποθήκη σας;

    Κατανοούμε ότι η προσωπική παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να φαίνεται πιο γρήγορη ή βολική — ειδικά αν μένετε κοντά ή χρειάζεστε το προϊόν άμεσα. Ωστόσο, προς το παρόν δεν προσφέρουμε παραλαβή από την αποθήκη μας.

    Όλες οι παραγγελίες που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος αποστέλλονται απευθείας στη διεύθυνση που δηλώνετε ή σε κοντινό σημείο παραλαβής. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε γρήγορη, αξιόπιστη και ασφαλή παράδοση — χωρίς να χρειάζεται να συντονίσετε κάποιο ραντεβού ή να επισκεφθείτε χώρο.

    Γιατί δεν προσφέρουμε τοπική παραλαβή

    Είμαστε μία εξολοκλήρου διαδικτυακή επιχείρηση με κεντρικοποιημένη εφοδιαστική αλυσίδα, σχεδιασμένη για ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και αξιοπιστία. Εστιάζοντας στη απευθείας αποστολή, μπορούμε να:

    • Αποστέλλουμε τις παραγγελίες σας απευθείας από την αποθήκη στο σπίτι σας — όσο το δυνατόν πιο άμεσα

    • Παρέχουμε συνεπή παράδοση δεμάτων και παλετών

    • Αποφεύγουμε καθυστερήσεις, δυσκολίες συντονισμού και ανθρώπινα λάθη που εμφανίζονται συχνά σε προσωπικές παραλαβές

    • Διατηρούμε ομαλή ροή αποθέματος χωρίς φυσική πρόσβαση πελατών στην αποθήκη

    Πλεονεκτήματα της απευθείας αποστολής

    Η απευθείας αποστολή σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τα logistics — τα αναλαμβάνουμε εμείς. Ορίστε τι κερδίζετε:

    • Γρήγορη αποστολή — Πολλά προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα και αποστέλλονται εντός 24 ωρών

    • Εύκολη παρακολούθηση — Θα λάβετε σύνδεσμο παρακολούθησης μόλις φύγει η παραγγελία από την αποθήκη

    • Ευελιξία παράδοσης — Επιλέξτε κατ’ οίκον παράδοση ή σημείο παραλαβής που σας εξυπηρετεί

    • Χωρίς μετακινήσεις — Εξοικονομήστε χρόνο και καύσιμα — η παραγγελία έρχεται σε εσάς

    • Ασφαλής συσκευασία — Προσεκτικά συσκευασμένο και παραδομένο από αξιόπιστους συνεργάτες

    • Χωρίς ουρές ή έγγραφα — Παραλάβετε χωρίς καθυστερήσεις ή υπογραφές

    Έχετε απορίες για την αποστολή;

    Δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις ή επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών — θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

    Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

    Αποστολή με δέμα

    Ισχύουν έξοδα αποστολής όταν η παραγγελία υπερβαίνει τα €200 ή €250, ανάλογα με τον προορισμό.
    Τα ακριβή έξοδα αποστολής θα εμφανιστούν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.


    Μεταφορά με παλέτα

    Για μεγαλύτερα προϊόντα που δεν μπορούν να αποσταλούν με κούριερ, χρησιμοποιούμε μεταφορά με παλέτα. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη εντός της Ε.Ε. και ισχύουν συγκεκριμένες χρεώσεις. Το ακριβές κόστος αποστολής υπολογίζεται και εμφανίζεται στο ταμείο.

    Έχεις ερωτήσεις ή χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες για το κόστος αποστολής; Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι στη διάθεσή σου — μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!

    Τι να κάνω αν η παραγγελία μου φτάσει κατεστραμμένη;

    Λυπούμαστε που η παραγγελία σας έφτασε με ζημιά. Κατανοούμε πόσο απογοητευτικό μπορεί να είναι αυτό και δεσμευόμαστε να επιλύσουμε το ζήτημα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και ομαλά. Παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα ώστε να σας βοηθήσουμε άμεσα.

     

    Τι να Κάνετε Εάν η Παραγγελία σας Έφτασε με Ζημιά

    1.      Αναφέρετε τη Ζημιά Άμεσα

    Παρακαλούμε να μας αναφέρετε οποιαδήποτε ζημιά το συντομότερο δυνατό, εντός 48 ωρών από την παράδοση. Αυτό μας βοηθά να ενεργήσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά.

    2.      Συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας
    Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και συνδεθείτε με τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Στο ιστορικό παραγγελιών σας, εντοπίστε την επηρεαζόμενη παραγγελία για γρήγορη αναφορά.

    3.      Χρησιμοποιήστε το Chat Υποστήριξης
    Κάντε κλικ στο εικονίδιο του Chat Υποστήριξης (βρίσκεται κάτω δεξιά στη σελίδα ή στον λογαριασμό σας) και επιλέξτε "Αναφορά Ζημιάς".
    Αυτός είναι ο ταχύτερος τρόπος για να λάβετε βοήθεια.

    4.      Ανεβάστε τις Απαιτούμενες Φωτογραφίες
    Για να αξιολογήσουμε σωστά την κατάσταση, παρακαλούμε ανεβάστε τις ακόλουθες εικόνες:

    • Περιγραφή του περιεχομένου και της εμφάνισης της συσκευασίας
    • Αναγνωρίσιμη εμφάνιση της συσκευασίας (σήματα, αυτοκόλλητα, λογότυπα κ.λπ.)
    • Γραπτή δήλωση (+ υπογραφή) του παραλήπτη
    • Μια φωτογραφία της εξωτερικής συσκευασίας
    • Μια φωτογραφία της εσωτερικής συσκευασίας
    • Μια ή περισσότερες φωτογραφίες των κατεστραμμένων προϊόντων
    • Μια φωτογραφία του κουτιού αποστολής όπου φαίνεται καθαρά η ετικέτα αποστολής
    • Απόδειξη παράδοσης (δέματα dachser)
    • Μόλις λάβουμε τις φωτογραφίες, μπορούμε να επεξεργαστούμε την αξίωση.

    Η τεκμηρίωση αυτή πρέπει να προσκομιστεί εντός 48 ωρών, χωρίς αυτήν δεν είναι δυνατή η υποβολή αξίωσης κατά της εταιρείας ταχυμεταφορών.

    5.      Περιμένετε την Απάντησή μας
    Αφού υποβάλετε την αναφορά σας, η ομάδα μας θα εξετάσει όλα τα στοιχεία και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό με τα επόμενα βήματα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αποστολή ενός αντικαταστατικού προϊόντος ή την προσφορά μιας άλλης λύσης προσαρμοσμένης στην κατάστασή σας.

     

    Υποψιάζεστε Ελάττωμα Κατασκευής;

    Εάν η ζημιά φαίνεται να έχει προκληθεί από ελάττωμα κατασκευής και όχι από τη μεταφορά, παρακαλούμε επικοινωνήστε επίσης μαζί μας μέσω του Chat Υποστήριξης ή υποβάλετε ένα αίτημα εξυπηρέτησης. Θα συνεργαστούμε μαζί σας για να βρούμε μια κατάλληλη λύση.


     

    Έχετε Ακόμα Ερωτήσεις;

    Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η φιλική ομάδα υποστήριξης πελατών μας είναι πρόθυμη να σας βοηθήσει και είναι έτοιμη να σας υποστηρίξει σε κάθε βήμα.

    Τι πρέπει να κάνω αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου;

    Κατανοούμε πόσο απογοητευτικό είναι να παραλάβετε μια ελλιπή παραγγελία. Παρόλο που η ομάδα της αποθήκης μας ελέγχει και σαρώνει προσεκτικά κάθε προϊόν πριν την αποστολή, μερικές φορές τα είδη μπορεί να αποσταλούν ξεχωριστά ή να είναι συσκευασμένα με τρόπο που δεν είναι άμεσα ορατός.

    Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε να κάνετε τους εξής γρήγορους ελέγχους:


    1. Ελέγξτε αν η παραγγελία σας αποστέλλεται σε πολλαπλές αποστολές

    Ορισμένες παραγγελίες — ειδικά αυτές με προϊόντα διαφορετικών μεγεθών ή από διαφορετικές αποθήκες — μπορεί να παραδοθούν σε ξεχωριστά δέματα.

    Μπορείτε να το επαληθεύσετε:

    • Ελέγχοντας το email επιβεβαίωσης παραγγελίας για ένδειξη πολλαπλών αποστολών

    • Εξετάζοντας τις πληροφορίες παρακολούθησης, αν υπάρχουν δέματα ακόμα καθοδόν


    2. Ελέγξτε προσεκτικά όλες τις συσκευασίες

    Μικρότερα αντικείμενα, όπως αξεσουάρ ή σιφόνια, συχνά τοποθετούνται μέσα σε μεγαλύτερες συσκευασίες για προστασία κατά τη μεταφορά.

    • Εξετάστε το εσωτερικό των συσκευασιών για νιπτήρες, βρύσες ή άλλα ογκώδη προϊόντα

    • Ψάξτε για αυτοκόλλητα ή σημειώσεις που υποδεικνύουν επιπλέον περιεχόμενο


    3. Δεν περιμένετε άλλη αποστολή; Δηλώστε το εντός 48 ωρών

    Εάν η παρακολούθηση δείχνει ότι όλα τα δέματα έχουν παραδοθεί και δεν αναμένετε άλλη αποστολή, παρακαλούμε να δηλώσετε τα ελλείποντα προϊόντα στην ομάδα υποστήριξης πελατών μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή.

    Παραχωρήστε:

    • Τον αριθμό παραγγελίας σας

    • Τη λίστα με τα ελλείποντα προϊόντα

    • Φωτογραφίες της συσκευασίας και του περιεχομένου

    Θα δώσουμε προτεραιότητα στην επίλυση του ζητήματος και θα οργανώσουμε άμεσα μια αντικατάσταση ή άλλη λύση.


    Χρειάζεστε βοήθεια;

    Αν δεν είστε σίγουροι ή θέλετε απλώς να βεβαιωθείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας — είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για να διασφαλίσουμε ότι θα παραλάβετε όλα όσα παραγγείλατε.

    Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω λάθος προϊόν;

    Κατανοούμε πόσο απογοητευτικό είναι να παραλάβετε ένα προϊόν που δεν είναι αυτό που παραγγείλατε. Παρόλο που η ομάδα της αποθήκης μας ελέγχει προσεκτικά κάθε δέμα πριν την αποστολή, ενδέχεται να συμβούν λάθη. Μην ανησυχείτε — είμαστε εδώ για να το λύσουμε άμεσα.

    Σημαντικό: Παρακαλούμε να αναφέρετε οποιοδήποτε λάθος προϊόν εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Αυτό μας επιτρέπει να επεξεργαστούμε το αίτημά σας αποτελεσματικά και να διασφαλίσουμε μια ομαλή λύση.


    1. Ελέγξτε ξανά το προϊόν και τη συσκευασία

    Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε:

    • Συγκρίνετε τον κωδικό προϊόντος (SKU) στο προϊόν ή στη συσκευασία με αυτόν που αναφέρεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας σας.

    • Ελέγξτε προσεκτικά όλα τα δέματα. Μικρότερα αντικείμενα ή αξεσουάρ μπορεί να βρίσκονται μέσα σε μεγαλύτερα κουτιά. Ανοίξτε και ελέγξτε όλα τα κουτιά σχολαστικά.

    2. Ελέγξτε την επιβεβαίωση παραγγελίας σας

    Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ή ελέγξτε το email επιβεβαίωσης αν παραγγείλατε ως επισκέπτης, για να:

    • Επιβεβαιώσετε ακριβώς τι παραγγείλατε.

    • Βεβαιωθείτε ότι κάποιο παρόμοιο προϊόν από την παραγγελία σας δεν έχει εκληφθεί ως το σωστό (όπως διαφορές σε μέγεθος ή χρώμα).

    3. Επικοινωνήστε μαζί μας — Θα το λύσουμε

    Εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι λάβατε λάθος προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή live chat εντός 48 ωρών.

    Για να επιταχύνετε τη διαδικασία, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε:

    • Τον αριθμό παραγγελίας σας.

    • Μια σύντομη περιγραφή του λανθασμένου προϊόντος που παραλάβατε.

    • Τον κωδικό προϊόντος από την ετικέτα της συσκευασίας.

    • Φωτογραφίες των:

      • Του προϊόντος που παραλάβατε.

      • Της ετικέτας ή του barcode.

      • Της εξωτερικής συσκευασίας, συμπεριλαμβανομένης της ετικέτας αποστολής.

    4. Τι συμβαίνει μετά

    Μόλις λάβουμε τα στοιχεία σας:

    • Θα διερευνήσουμε το ζήτημα με την ομάδα της αποθήκης μας.

    • Αν επιβεβαιωθεί το λάθος, θα αποστείλουμε το σωστό προϊόν το συντομότερο δυνατόν.

    • Αν χρειαστεί, θα σας παρέχουμε οδηγίες και προπληρωμένη ετικέτα για την επιστροφή του λανθασμένου προϊόντος.


    Πόσος χρόνος χρειάζεται;

    Στόχος μας είναι να επιλύουμε τέτοιες περιπτώσεις εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από τη λήψη των στοιχείων σας. Η αποστολή του σωστού προϊόντος θα ακολουθήσει τους κανονικούς χρόνους παράδοσης, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.


    Χρειάζεστε βοήθεια;

    Αν δεν είστε σίγουροι για τη διαδικασία ή χρειάζεστε διευκρινίσεις, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε ότι θα παραλάβετε ακριβώς αυτό που παραγγείλατε, χωρίς ταλαιπωρία.

    Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και θα φροντίσουμε να διορθώσουμε το ζήτημα άμεσα.

    Έχετε κατάστημα;

    Δεν διαθέτουμε φυσικό εκθεσιακό χώρο

    Είμαστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν διαθέτουμε φυσικό εκθεσιακό χώρο, κατάστημα ή χώρο προβολής. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα και άνετα να ανακαλύψετε και να παραγγείλετε τα προϊόντα μας από την άνεση του σπιτιού σας.

    Δεν είστε σίγουροι για την αγορά σας;

    Κατανοούμε ότι οι online αγορές μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολες, αφού δεν μπορείτε να δείτε ή να αγγίξετε τα προϊόντα εκ των προτέρων. Γι' αυτό προσφέρουμε ευέλικτη πολιτική επιστροφών:

    • Μπορείτε να δείτε την παραγγελία σας στο σπίτι σας, όποτε σας βολεύει.

    • Αν το προϊόν δεν είναι αυτό που περιμένατε, κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 30 ημερών από την παραλαβή, χωρίς ερωτήσεις.

    Χρειάζεστε βοήθεια;

    Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα μας, τη διαδικασία παραγγελίας ή χρειάζεστε βοήθεια για να επιλέξετε, η εξυπηρέτηση πελατών μας είναι πάντα εδώ για εσάς! Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

    Διαθέτετε πραγματικά δικό σας απόθεμα;

    Γιατί είναι αυτό πλεονέκτημα;

    • Γρήγορη παράδοση. Χωρίς μεγάλους χρόνους αναμονής· η παραγγελία σας επεξεργάζεται άμεσα.

    • Αξιόπιστες πληροφορίες αποθέματος. Στις σελίδες προϊόντων βλέπετε πάντα τον τρέχοντα αριθμό διαθέσιμων τεμαχίων, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι είναι άμεσα διαθέσιμο.

    Χάρη στο δικό μας απόθεμα, μπορείτε να απολαύσετε γρήγορα την αγορά σας. Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

    Μπορώ να λάβω προσφορά;

    Ναι, φυσικά! Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα μας. Εάν θέλετε να παραγγείλετε περισσότερα από 5 τεμάχια, θα χαρούμε να σας παρέχουμε μια λεπτομερή, εξατομικευμένη προσφορά. Για να σας εξυπηρετήσουμε γρήγορα και με ακρίβεια, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.

    Για πελάτες με λογαριασμό

    Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

    • Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας.

    • Ελέγξτε το ιστορικό παραγγελιών σας, αν χρειάζεται.

    Ανοίξτε το helpdesk chat

    • Βρείτε το εικονίδιο του helpdesk chat στον λογαριασμό σας ή στο κάτω δεξί μέρος της ιστοσελίδας – είναι ο ταχύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας.

    Ζητήστε προσφορά

    • Ξεκινήστε μια συνομιλία και επιλέξτε την επιλογή «Θέλω προσφορά για περισσότερα από 5 προϊόντα».

    • Δώστε αναλυτική λίστα με τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν (συμπεριλαμβανομένων των κωδικών και ποσοτήτων).

    • Συμπεριλάβετε τα στοιχεία τιμολόγησης: πλήρες όνομα, επωνυμία εταιρείας (αν υπάρχει), ΑΦΜ (αν υπάρχει) και πλήρη διεύθυνση τιμολόγησης.

    • Αν η διεύθυνση παράδοσης διαφέρει από τη διεύθυνση τιμολόγησης, προσθέστε και αυτήν.

    Δεν έχετε ακόμα λογαριασμό;

    • Μην ανησυχείτε, είναι γρήγορο και εύκολο να δημιουργήσετε έναν.

    • Κάντε κλικ στο "λογαριασμός" πάνω δεξιά στην ιστοσελίδα μας και επιλέξτε "εγγραφή".

    • Επιλέξτε αν είστε ιδιώτης ή επιχείρηση και συμπληρώστε τα στοιχεία σας, το email και έναν κωδικό πρόσβασης.

    • Κάντε κλικ στο "εγγραφή". Αυτό ήταν!

    Μόλις λάβουμε τις πληροφορίες σας, θα ετοιμάσουμε άμεσα την εξατομικευμένη προσφορά σας και θα σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Εάν έχετε απορίες ή χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του helpdesk chat ή της εξυπηρέτησης πελατών – θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

    Μπορώ να παραγγείλω και για επαγγελματική χρήση;

    Ναι, τόσο ιδιώτες όσο και εταιρείες μπορούν να πραγματοποιούν παραγγελίες από εμάς.

    Προς το παρόν, δεν προσφέρουμε ακόμη στους επαγγελματίες πελάτες τη δυνατότητα αγοράς με πίστωση. Οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να παραγγείλουν πέντε ή περισσότερα προϊόντα μπορούν εύκολα να ζητήσουν προσφορά μέσω του Helpdesk Chat.

    Έρχεται σύντομα: Πρόγραμμα Συνεργατών B2B!
    Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε πάνω σε ένα πρόγραμμα συνεργατών B2B που θα επιτρέπει στους επαγγελματίες πελάτες να επωφελούνται από αποκλειστικά προνόμια, όπως ειδικές εκπτώσεις και εξατομικευμένη υποστήριξη. Παρακολουθείτε την ιστοσελίδα μας για ενημερώσεις!

    Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή θέλετε να ζητήσετε προσφορά, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

    Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;

    Αντικατάσταση Προϊόντος

    Ναι, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι δυνατόν να γίνει αλλαγή προϊόντος. Η διαδικασία έχει ως εξής:

    Επιστροφή του Αρχικού Προϊόντος

    • Επιστρέψτε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε μέσω της κανονικής διαδικασίας επιστροφής μας.

    • Μόλις παραλάβουμε και επεξεργαστούμε την επιστροφή, το ποσό αγοράς θα σας επιστραφεί.

    Καταχώρηση Νέας Παραγγελίας

    • Παραγγείλετε ξανά το επιθυμητό προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

    • Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε γρήγορη παράδοση και αποφεύγετε τυχόν χρόνο αναμονής.

    Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την αλλαγή προϊόντος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

    Έχετε πρόβλημα με την αποστολή σας;

    Κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι να ενημερώνεστε για την κατάσταση της αποστολής σας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να επιλύσετε το ζήτημά σας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.

    Παρακολούθηση της αποστολής σας

    • Χρησιμοποιήστε τον κωδικό παρακολούθησης που λάβατε μετά την αποστολή του πακέτου σας.

    • Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας courier και εισάγετε τον κωδικό παρακολούθησης για να δείτε την πιο πρόσφατη κατάσταση και τοποθεσία της αποστολής σας.

    Επικοινωνήστε απευθείας με την εταιρεία courier

    • Αν χρειάζεστε πιο λεπτομερείς πληροφορίες από αυτές που είναι διαθέσιμες online, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών της courier.

    • Είναι οι πιο κατάλληλοι για να σας παρέχουν τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή σας.

    Συγκεντρώστε τις απαραίτητες πληροφορίες

    • Βεβαιωθείτε ότι έχετε τον αριθμό παρακολούθησης και άλλα σχετικά στοιχεία αποστολής πριν επικοινωνήσετε με την courier.

    • Αυτό θα τους βοηθήσει να απαντήσουν στο αίτημά σας πιο γρήγορα και με ακρίβεια.

    Χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια; Είμαστε εδώ για εσάς!

    Αν δεν μπορείτε να έρθετε σε επαφή με την εταιρεία courier ή αν το πρόβλημά σας δεν έχει επιλυθεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια:

    Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

    • Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας μέσω της ιστοσελίδας μας χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας.

    • Μεταβείτε στο ιστορικό παραγγελιών σας για να βρείτε τη σχετική παραγγελία.

    Ανοίξτε το Helpdesk Chat

    • Αναζητήστε το εικονίδιο του Helpdesk chat στον λογαριασμό σας ή στο κάτω δεξί μέρος της ιστοσελίδας.

    • Αυτός είναι ο ταχύτερος τρόπος για να αναφέρετε το πρόβλημά σας και να λάβετε υποστήριξη.

    Αναφορά χαμένης αποστολής

    • Ξεκινήστε μια συνομιλία και επιλέξτε την επιλογή "Χαμένη Αποστολή".

    • Περιγράψτε σύντομα το πρόβλημα και αναφέρετε ξεκάθαρα τις λεπτομέρειες.

    Προσπαθούμε να επιλύουμε οποιοδήποτε ζήτημα με χαμένες παραδόσεις προς ικανοποίησή σας. Λάβετε υπόψη ότι οι χρόνοι επίλυσης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον χρόνο επεξεργασίας αιτήσεων της courier. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του Helpdesk Chat ή της εξυπηρέτησης πελατών — είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

    Προσφέρετε υποστήριξη για εγκατάσταση;

    Η οργάνωση μιας εγκατάστασης μπορεί να είναι περίπλοκη, ειδικά όταν σχεδιάζετε να ανακαινίσετε την κουζίνα ή το μπάνιο σας. Παρόλο που δεν προσφέρουμε άμεσα υπηρεσίες εγκατάστασης, είμαστε δίπλα σας για να σας στηρίξουμε σε κάθε άλλο στάδιο, ώστε η διαδικασία να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή.

    Γιατί δεν προσφέρουμε υπηρεσία εγκατάστασης;

    Στόχος μας είναι να παρέχουμε προϊόντα κορυφαίας ποιότητας με γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση. Χωρίς να περιλαμβάνεται η εγκατάσταση, έχετε την ελευθερία να επιλέξετε τον τεχνικό ή τον υδραυλικό που σας εξυπηρετεί καλύτερα, ανάλογα με την τοποθεσία, το πρόγραμμά σας και τις προτιμήσεις σας.

    Πότε πρέπει να κλείσετε ραντεβού με τον εγκαταστάτη;

    Συνιστούμε να περιμένετε μέχρι να παραδοθεί και να ελεγχθεί ολόκληρη η παραγγελία σας πριν κλείσετε ραντεβού για την εγκατάσταση.

    Έτσι αποφεύγετε:

    • Πρόσθετα κόστη για αλλαγή ημερομηνίας

    • Τεχνικούς που φτάνουν πριν παραδοθούν όλα τα προϊόντα

    • Καθυστερήσεις λόγω ελλιπών ή κατεστραμμένων εξαρτημάτων

    Παρέχετε τεχνικά σχέδια ή οδηγίες εγκατάστασης;

    Ναι! Σχεδόν όλες οι σελίδες προϊόντων περιλαμβάνουν τεχνικά σχέδια, ακριβώς δίπλα στις εικόνες — δεν χρειάζεται να κατεβάσετε τίποτα.

    Αυτά τα έγγραφα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για εσάς και τον εγκαταστάτη σας για σωστό σχεδιασμό.

    Επιπλέον, σε κάθε συσκευασία περιλαμβάνεται εγχειρίδιο εγκατάστασης και συντήρησης, ώστε να έχετε όλα όσα χρειάζεστε μόλις φτάσει το προϊόν.

    Συμβουλή: στείλτε αυτά τα σχέδια ή οδηγίες εκ των προτέρων στον τεχνικό σας για πιο εύκολη προετοιμασία!

    Χρειάζεστε βοήθεια για να επιλέξετε το κατάλληλο προϊόν;

    Δεν είστε σίγουροι ποια βρύση ή νεροχύτης ταιριάζει στον χώρο σας; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!
    Πείτε μας τις διαστάσεις του ντουλαπιού ή τον τύπο εγκατάστασης που προτιμάτε και θα σας καθοδηγήσουμε προς την καλύτερη επιλογή — για να αγοράσετε με σιγουριά.

    Επιλέξτε τη χώρα σας:
    Card Bank transfer Bankoverschrijving
    Loriano.gr | Copyright 2006 - 2025 | Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος | Cookies