Εξυπηρέτηση Πελατών
επιστροφή στο κύριο μενού

Εγγύηση

Δεσμευόμαστε για ποιότητα και εξαιρετική εξυπηρέτηση. Σε αυτήν τη σελίδα θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τους όρους εγγύησης, πώς να διεκδικήσετε την εγγύηση και την υποστήριξη που προσφέρουμε μετά την αγορά. Εξηγούμε τι να κάνετε σε περίπτωση ελαττώματος ή προβλήματος με το προϊόν σας και πώς παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη.

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με την εξυπηρέτηση ή την εγγύηση μας; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών — είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Ποια είναι η εγγύηση για τα προϊόντα σας;

Δίνουμε μεγάλη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων μας και γι’ αυτό προσφέρουμε σαφείς όρους εγγύησης.

Νόμιμη εγγύηση

Για όλα τα είδη που αγοράζονται από εμάς ισχύει η νόμιμη εγγύηση. Αυτό σημαίνει ότι ένα προϊόν πρέπει να ανταποκρίνεται στις εύλογες προσδοκίες που μπορεί να έχει ο καταναλωτής.

Ορισμένα προϊόντα συνοδεύονται επίσης από εγγύηση κατασκευαστή, η οποία παρέχει επιπλέον κάλυψη εκτός από τη νόμιμη εγγύηση. Η εγγύηση κατασκευαστή δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Εγγύηση κατασκευαστή

Εκτός από τη νόμιμη εγγύηση, προσφέρουμε τυπική εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 2 έως 5 ετών, ανάλογα με τη μάρκα του προϊόντος. Η εγγύηση καλύπτει μόνο ελαττώματα κατασκευής.

Σημείωση

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσφέρουμε εγγύηση για ζημιές που προκλήθηκαν από ακατάλληλη χρήση, φυσική φθορά ή εξωτερική ζημιά.

Υποβολή αίτησης εγγύησης

Εάν πιστεύετε ότι το προϊόν σας παρουσιάζει πρόβλημα και καλύπτεται από την εγγύηση, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω του HelpdeskChat και αναφέρετε ότι πρόκειται για αίτημα εγγύησης.

  • Περιγράψτε το πρόβλημα όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένα και επισυνάψτε τα εξής:

    • Καθαρές φωτογραφίες του προβλήματος

    • Αντίγραφο του τιμολογίου ή άλλη απόδειξη αγοράς

    • Συμπληρωμένη φόρμα αίτησης εγγύησης

Θα αξιολογήσουμε την αίτησή σας και θα παρέχουμε λύση εντός 30 ημερών. Εάν απαιτείται περισσότερος χρόνος, θα σας ενημερώσουμε.

Περισσότερες πληροφορίες

Για αναλυτικούς όρους εγγύησης, μπορείτε να ανατρέξετε στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις μας. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών – θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

Πώς μπορώ να ζητήσω σέρβις ή επισκευή μέσω εγγύησης;

Χρειάζεστε βοήθεια ή θέλετε να υποβάλετε αίτημα εξυπηρέτησης; Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα μέσω του HelpdeskChat, που βρίσκεται κάτω δεξιά στην ιστοσελίδα μας. Η ομάδα μας είναι έτοιμη να σας εξυπηρετήσει γρήγορα και αποτελεσματικά!

Πώς να υποβάλετε αίτημα εξυπηρέτησης:

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Ανοίξτε το HelpdeskChat
  • Κάντε κλικ στο Live HelpdeskChat κάτω δεξιά στην ιστοσελίδα μας.
  • Επιλέξτε "Στείλτε μας ένα μήνυμα"
  • Επιλέξτε το αίτημα εξυπηρέτησης
  • Επιλέξτε την επιλογή "Θα ήθελα να υποβάλω αίτημα εξυπηρέτησης".
  • Επιλέξτε τον αριθμό παραγγελίας που σχετίζεται με το ζήτημα.
  • Επιλέξτε το προϊόν για το οποίο θέλετε να υποβάλετε το αίτημα.
  • Ανεβάστε φωτογραφίες ή βίντεο
  • Θα σας δοθεί η δυνατότητα να ανεβάσετε φωτογραφίες και/ή βίντεο του προβλήματος απευθείας στη συνομιλία.
  • Μετά την υποβολή, θα λάβετε έναν αριθμό εισιτηρίου εξυπηρέτησης (Service Ticket), ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του αιτήματός σας.

Θα αξιολογήσουμε την αίτησή σας και θα παρέχουμε λύση εντός 30 ημερών. Εάν απαιτείται περισσότερος χρόνος, θα σας ενημερώσουμε.

Αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Επιλέξτε τη χώρα σας:
Card Bank transfer Bankoverschrijving
Loriano.gr | Copyright 2006 - 2025 | Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος | Cookies