Εξυπηρέτηση Πελατών
επιστροφή στο κύριο μενού

Παραγγελία

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας εύκολα και γρήγορα μαζί μας. Σε αυτήν τη σελίδα θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας, από την επιλογή του σωστού προϊόντος έως την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Εξηγούμε πώς να παραγγείλετε, ποιες επιλογές αποστολής είναι διαθέσιμες και πώς να παρακολουθείτε την παραγγελία σας.

Έχετε απορίες σχετικά με την παραγγελία ή χρειάζεστε βοήθεια με την αγορά σας; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας – θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία?

Η παραγγελία σε εμάς είναι γρήγορη και εύκολη

Η διαδικασία παραγγελίας μας αποτελείται από τέσσερα απλά βήματα που σας δίνουν πλήρη έλεγχο της αγοράς σας. Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται μόνο αφού λάβετε την επιβεβαίωση παραγγελίας, ώστε να μπορείτε να κάνετε οποιεσδήποτε απαραίτητες αλλαγές πριν από αυτό.


1. Επιλέξτε προϊόντα

Κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο καλάθι για να προσθέσετε ένα προϊόν.
Χρειάζεστε περισσότερα τεμάχια; Ρυθμίστε την ποσότητα στο καλάθι αγορών.
Θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές; Κάντε κλικ στο Συνέχεια αγορών.
Αλλάξατε γνώμη; Κάντε κλικ στο X για να αφαιρέσετε το προϊόν.


2. Επιλέξτε τρόπο αποστολής

Επιλέξτε την πιο κατάλληλη μέθοδο αποστολής:

  • Αποστολή με δέμα – τυπική αποστολή για κατάλληλα προϊόντα.

  • Μεταφορά με παλέτα – για προϊόντα που είναι πολύ μεγάλα για τυπική αποστολή.

  • Παραλαβή από σημείο παραλαβής – διαθέσιμο για προϊόντα μεγεθών δέματος.

Μόλις επιλέξετε την προτιμώμενη μέθοδο αποστολής, κάντε κλικ στο Συνέχεια στην παραγγελία.


3. Εισάγετε διεύθυνση

Είστε νέος πελάτης; Συμπληρώστε τα στοιχεία σας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε λογαριασμό επιλέγοντας το πεδίο Λογαριασμός – το συνιστούμε για εύκολη παρακολούθηση των παραγγελιών σας μέσω του πίνακα πελατών.
Επιστρέφον πελάτης; Συνδεθείτε με το email και τον κωδικό σας.
Ξεχάσατε τον κωδικό; Κάντε κλικ στο Ξεχάσατε τον κωδικό και θα λάβετε έναν σύνδεσμο επαναφοράς μέσω email.
Συμπληρώστε τη διεύθυνση αποστολής στην ενότητα Τα στοιχεία σας. Αυτές οι πληροφορίες είναι απαραίτητες για την αποστολή και τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο Επόμενο βήμα.


4. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:

  • VISA ή Mastercard (μέσω ασφαλούς σύνδεσης)

  • Google Pay

  • Τραπεζική μεταφορά


5. Επιβεβαίωση παραγγελίας

Σε αυτό το βήμα θα λάβετε μια σύνοψη της παραγγελίας σας. Ελέγξτε προσεκτικά όλα τα στοιχεία. Μετά την επιβεβαίωση, θα λάβετε email επιβεβαίωσης της παραγγελίας με τις λεπτομέρειες της αγοράς.
Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα σας στείλουμε έναν σύνδεσμο παρακολούθησης αποστολής ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την παράδοση.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Η παρακολούθηση της παραγγελίας σας είναι γρήγορη και εύκολη.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας με ή χωρίς λογαριασμό.


1. Παρακολούθηση χωρίς λογαριασμό

Αν δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε και πάλι να ελέγξετε εύκολα την παραγγελία σας:

  • Μεταβείτε στη σελίδα εξυπηρέτησης πελατών από το σύνδεσμο πάνω δεξιά.

  • Εισάγετε τη διεύθυνση email και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

  • Πατήστε "Αναζήτηση" για να δείτε την τρέχουσα κατάσταση.


2. Παρακολούθηση μέσω λογαριασμού

Αν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας από τον πίνακα πελατών.

  • Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και συνδεθείτε με το email και τον κωδικό σας.

  • Δεν δημιουργήσατε λογαριασμό όταν κάνατε την παραγγελία; Μπορείτε να εγγραφείτε με το ίδιο email.


3. Πρόσβαση στις παραγγελίες σας

  • Πατήστε στο "Ο λογαριασμός μου" στο επάνω δεξί μέρος του κεντρικού μενού.

  • Στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου", μπορείτε να δείτε την τρέχουσα κατάσταση και το ιστορικό των παραγγελιών σας.


4. Παρακολούθηση αποστολής

  • Μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή – από την επεξεργασία έως την παράδοση.

  • Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε σύνδεσμο παρακολούθησης.

    Αν χρειάζεστε βοήθεια ή επιπλέον πληροφορίες, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι στη διάθεσή σας!

    Γιατί πρέπει να περιμένω την παράδοση πριν προγραμματίσω την εγκατάσταση;

    Κατανοούμε πόσο συναρπαστικό είναι να σχεδιάζετε το έργο της κουζίνας ή του μπάνιου σας, αλλά για να αποφύγετε τυχόν απρόβλεπτα προβλήματα, συνιστούμε έντονα να μην κλείσετε υδραυλικό, εγκαταστάτη ή εργολάβο πριν η παραγγελία σας παραδοθεί και ελεγχθεί.

    Αν και πάντα προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε γρήγορη και αξιόπιστη αποστολή, μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις ή προβλήματα με τα προϊόντα λόγω εξωτερικών συνεργατών logistics ή περιορισμών από προμηθευτές.

    Γιατί είναι σημαντικό:

    • Το προϊόν σας μπορεί να φτάσει αργότερα από το αναμενόμενο λόγω καθυστερήσεων στη ναυτιλία ή προβλημάτων με το απόθεμα.

    • Θα πρέπει να ελέγξετε το προϊόν κατά την άφιξή του για να βεβαιωθείτε ότι είναι πλήρες και σε άριστη κατάσταση.

    • Ο προγραμματισμός εκ των προτέρων χωρίς το προϊόν στα χέρια σας μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον κόστος εγκατάστασης ή χρεώσεις για αλλαγή ραντεβού.

    Σημειώστε:

    Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε οποιοδήποτε κόστος σχετίζεται με υπηρεσίες τρίτων (όπως υδραυλικούς ή εγκαταστάτες), ούτε μπορούμε να προσφέρουμε αποζημίωση για χαμένες ραντεβού ή καθυστερήσεις στα έργα.

    Εκτιμούμε την κατανόηση και συνεργασία σας – και είμαστε πάντα εδώ για να βοηθήσουμε αν χρειάζεστε ενημερώσεις για την παραγγελία σας ή βοήθεια στον συντονισμό των επόμενων βημάτων!

    Επιλέξτε τη χώρα σας:
    Card Bank transfer Bankoverschrijving
    Loriano.gr | Copyright 2006 - 2025 | Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος | Cookies