Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με παραγγελίες, πληρωμές, αποστολές, επιστροφές και εγγυήσεις. Έτσι, δεν χρειάζεται να περιμένετε απάντηση και μπορείτε να συνεχίσετε άμεσα με την αγορά σας.
Έχετε κάποια συγκεκριμένη ερώτηση που δεν απαντάται εδώ; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — με χαρά θα σας βοηθήσουμε!
Μπορείτε να δείτε την παραγγελία σας στο σπίτι σας, όποτε σας βολεύει.
Αν το προϊόν δεν είναι αυτό που περιμένατε, κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 30 ημερών από την παραλαβή, χωρίς ερωτήσεις.
Γρήγορη παράδοση. Χωρίς μεγάλους χρόνους αναμονής· η παραγγελία σας επεξεργάζεται άμεσα.
Αξιόπιστες πληροφορίες αποθέματος. Στις σελίδες προϊόντων βλέπετε πάντα τον τρέχοντα αριθμό διαθέσιμων τεμαχίων, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι είναι άμεσα διαθέσιμο.
Χάρη στο δικό μας απόθεμα, μπορείτε να απολαύσετε γρήγορα την αγορά σας. Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!
Ναι, φυσικά! Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα μας. Εάν θέλετε να παραγγείλετε περισσότερα από 5 τεμάχια, θα χαρούμε να σας παρέχουμε μια λεπτομερή, εξατομικευμένη προσφορά. Για να σας εξυπηρετήσουμε γρήγορα και με ακρίβεια, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας.
Ελέγξτε το ιστορικό παραγγελιών σας, αν χρειάζεται.
Ανοίξτε το helpdesk chat
Βρείτε το εικονίδιο του helpdesk chat στον λογαριασμό σας ή στο κάτω δεξί μέρος της ιστοσελίδας – είναι ο ταχύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας.
Ξεκινήστε μια συνομιλία και επιλέξτε την επιλογή «Θέλω προσφορά για περισσότερα από 5 προϊόντα».
Δώστε αναλυτική λίστα με τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν (συμπεριλαμβανομένων των κωδικών και ποσοτήτων).
Συμπεριλάβετε τα στοιχεία τιμολόγησης: πλήρες όνομα, επωνυμία εταιρείας (αν υπάρχει), ΑΦΜ (αν υπάρχει) και πλήρη διεύθυνση τιμολόγησης.
Αν η διεύθυνση παράδοσης διαφέρει από τη διεύθυνση τιμολόγησης, προσθέστε και αυτήν.
Μην ανησυχείτε, είναι γρήγορο και εύκολο να δημιουργήσετε έναν.
Κάντε κλικ στο "λογαριασμός" πάνω δεξιά στην ιστοσελίδα μας και επιλέξτε "εγγραφή".
Επιλέξτε αν είστε ιδιώτης ή επιχείρηση και συμπληρώστε τα στοιχεία σας, το email και έναν κωδικό πρόσβασης.
Κάντε κλικ στο "εγγραφή". Αυτό ήταν!
Μόλις λάβουμε τις πληροφορίες σας, θα ετοιμάσουμε άμεσα την εξατομικευμένη προσφορά σας και θα σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Εάν έχετε απορίες ή χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του helpdesk chat ή της εξυπηρέτησης πελατών – θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Ναι, τόσο οι ιδιώτες καταναλωτές όσο και οι επαγγελματίες πελάτες στην Ελλάδα μπορούν να κάνουν παραγγελίες σε εμάς.
Αν είστε επαγγελματίας, μπορείτε να εγγραφείτε στο Loriano B2B πρόγραμμα συνεργατών. Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε:
Καταστήματα κουζίνας και μπάνιου
Εταιρείες εγκατάστασης & συναρμολόγησης
Αρχιτέκτονες εσωτερικών χώρων & σχεδιαστές
Εταιρείες ανάπτυξης ακινήτων
Διαδικτυακούς μεταπωλητές
Με τη δημιουργία ενός δωρεάν επαγγελματικού λογαριασμού αποκτάτε πρόσβαση σε αποκλειστικά προνόμια για επαγγελματίες:
Έως 20% έκπτωση συνεργατών (Χάλκινο 10%, Ασημένιο 15%, Χρυσό 20% ανάλογα με τον όγκο αγορών)
Αποκλειστικές B2B τιμές και εμπορικοί όροι
Γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση στην Ελλάδα με εξειδικευμένη υποστήριξη logistics
Προσωπικός account manager για συμβουλές και υποστήριξη έργων
Επαγγελματικό υλικό μάρκετινγκ & πωλήσεων, όπως φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, οδηγίες εγκατάστασης και τεχνικά δελτία
Εγγραφείτε σήμερα στο B2B λογαριασμό σας στη Loriano απευθείας μέσω της ιστοσελίδας μας και αρχίστε να απολαμβάνετε αποκλειστικές εκπτώσεις και εξατομικευμένη υποστήριξη για την επιχείρησή σας.
Επιστρέψτε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε μέσω της κανονικής διαδικασίας επιστροφής μας.
Μόλις παραλάβουμε και επεξεργαστούμε την επιστροφή, το ποσό αγοράς θα σας επιστραφεί.
Παραγγείλετε ξανά το επιθυμητό προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε γρήγορη παράδοση και αποφεύγετε τυχόν χρόνο αναμονής.
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την αλλαγή προϊόντος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!
Κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι να ενημερώνεστε για την κατάσταση της αποστολής σας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να επιλύσετε το ζήτημά σας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.
Χρησιμοποιήστε τον κωδικό παρακολούθησης που λάβατε μετά την αποστολή του πακέτου σας.
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας courier και εισάγετε τον κωδικό παρακολούθησης για να δείτε την πιο πρόσφατη κατάσταση και τοποθεσία της αποστολής σας.
Αν χρειάζεστε πιο λεπτομερείς πληροφορίες από αυτές που είναι διαθέσιμες online, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών της courier.
Είναι οι πιο κατάλληλοι για να σας παρέχουν τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε τον αριθμό παρακολούθησης και άλλα σχετικά στοιχεία αποστολής πριν επικοινωνήσετε με την courier.
Αυτό θα τους βοηθήσει να απαντήσουν στο αίτημά σας πιο γρήγορα και με ακρίβεια.
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας μέσω της ιστοσελίδας μας χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας.
Μεταβείτε στο ιστορικό παραγγελιών σας για να βρείτε τη σχετική παραγγελία.
Ανοίξτε το Helpdesk Chat
Αναζητήστε το εικονίδιο του Helpdesk chat στον λογαριασμό σας ή στο κάτω δεξί μέρος της ιστοσελίδας.
Αυτός είναι ο ταχύτερος τρόπος για να αναφέρετε το πρόβλημά σας και να λάβετε υποστήριξη.
Αναφορά χαμένης αποστολής
Ξεκινήστε μια συνομιλία και επιλέξτε την επιλογή "Χαμένη Αποστολή".
Περιγράψτε σύντομα το πρόβλημα και αναφέρετε ξεκάθαρα τις λεπτομέρειες.
Προσπαθούμε να επιλύουμε οποιοδήποτε ζήτημα με χαμένες παραδόσεις προς ικανοποίησή σας. Λάβετε υπόψη ότι οι χρόνοι επίλυσης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον χρόνο επεξεργασίας αιτήσεων της courier. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του Helpdesk Chat ή της εξυπηρέτησης πελατών — είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!
Η οργάνωση μιας εγκατάστασης μπορεί να είναι περίπλοκη, ειδικά όταν σχεδιάζετε να ανακαινίσετε την κουζίνα ή το μπάνιο σας. Παρόλο που δεν προσφέρουμε άμεσα υπηρεσίες εγκατάστασης, είμαστε δίπλα σας για να σας στηρίξουμε σε κάθε άλλο στάδιο, ώστε η διαδικασία να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή.
Έτσι αποφεύγετε:
Πρόσθετα κόστη για αλλαγή ημερομηνίας
Τεχνικούς που φτάνουν πριν παραδοθούν όλα τα προϊόντα
Καθυστερήσεις λόγω ελλιπών ή κατεστραμμένων εξαρτημάτων
Αυτά τα έγγραφα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για εσάς και τον εγκαταστάτη σας για σωστό σχεδιασμό.
Επιπλέον, σε κάθε συσκευασία περιλαμβάνεται εγχειρίδιο εγκατάστασης και συντήρησης, ώστε να έχετε όλα όσα χρειάζεστε μόλις φτάσει το προϊόν.
Συμβουλή: στείλτε αυτά τα σχέδια ή οδηγίες εκ των προτέρων στον τεχνικό σας για πιο εύκολη προετοιμασία!