Εξυπηρέτηση Πελατών
επιστροφή στο κύριο μενού

Επιστροφές & Ακυρώσεις

Μαζί μας, μπορείτε εύκολα να ακυρώσετε ή να επιστρέψετε την παραγγελία σας εάν χρειαστεί. Σε αυτή τη σελίδα, θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, τη διαδικασία επιστροφής και τις προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων. Επίσης, εξηγούμε πώς να ακυρώσετε μια παραγγελία και τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές ή ακυρώσεις; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας. Όσο νωρίτερα λάβουμε το αίτημά σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να σταματήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας.

Σημαντικοί Όροι

  • Παραγγελίες που βρίσκονται ήδη στο στάδιο επεξεργασίας δεν μπορούν να ακυρωθούν. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μετά την παραλαβή τους. Παρακαλούμε ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφών μας για περισσότερες πληροφορίες.

  • Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν εσάς και δεν επιστρέφονται.

  • Σε περίπτωση επιτυχούς ακύρωσης, η υποχρέωση πληρωμής σας ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί θα επιστραφούν το συντομότερο δυνατό. Ο χρόνος επιστροφής ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τον χρησιμοποιούμενο τρόπο πληρωμής.

Ακύρωση από Εμάς

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστεί να ακυρώσουμε μια παραγγελία, για παράδειγμα όταν:

  • Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

  • Τα στοιχεία διεύθυνσης είναι λανθασμένα ή ελλιπή.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, η υποχρέωση πληρωμής σας ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί θα επιστραφούν πλήρως.

Ποια είναι η πολιτική σας για επιστροφές;

Στόχος μας είναι να κάνουμε την εμπειρία αγορών σας όσο το δυνατόν πιο ομαλή. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, προσφέρουμε μια απλή και διαφανή διαδικασία επιστροφής απευθείας μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στην ιστοσελίδα μας. Παρακάτω εξηγούμε βήμα προς βήμα πώς να οργανώσετε την επιστροφή σας.

Είμαστε περήφανοι που υπερβαίνουμε το ευρωπαϊκό πρότυπο: ενώ η ευρωπαϊκή νομοθεσία σας παρέχει 14 ημέρες για να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας, σας προσφέρουμε 30 ημέρες για να επιστρέψετε το προϊόν σας — χωρίς ερωτήσεις.


Πώς λειτουργεί η διαδικασία επιστροφής;

1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

  • Μεταβείτε στη σελίδα σύνδεσης και εισαγάγετε τα στοιχεία σας.
  • Αν δεν δημιουργήσατε λογαριασμό κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, χρησιμοποιήστε το ίδιο email που χρησιμοποιήσατε στην παραγγελία σας για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό.

2. Πρόσβαση στις παραγγελίες σας
Αφού συνδεθείτε:

  • Κάντε κλικ στο «Παραγγελίες» στο αριστερό μενού.

  • Βρείτε την παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε και κάντε κλικ στο «Προβολή παραγγελίας» (πάνω δεξιά στο πλαίσιο της παραγγελίας).

3. Υποβάλετε αίτημα επιστροφής

  • Κάντε κλικ στο «Αίτημα επιστροφής» δίπλα στην παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε.

  • Θα δείτε μια λίστα με τα προϊόντα της παραγγελίας σας. Για κάθε προϊόν:

    • Επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε να επιστρέψετε (αφήστε 0 για τα προϊόντα που κρατάτε).

    • Επιλέξτε λόγο επιστροφής από το αναπτυσσόμενο μενού (π.χ. «Άλλαξα γνώμη», «Λάθος μέγεθος» κ.λπ.).

    • Προαιρετικά, προσθέστε κάποιο σχόλιο για επιπλέον πληροφορίες.

  • Μόλις ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο «Συνέχεια» για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.

4. Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση επιστροφής
Σημείωση: Η διεύθυνση είναι προσυμπληρωμένη βάσει της αρχικής παραγγελίας και δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

  • Η επιστροφή θα συλλεχθεί ή θα καταγραφεί στη διεύθυνση που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική παραγγελία.
  • Ελέγξτε τα στοιχεία (όνομα, οδός, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη, χώρα) για επιβεβαίωση.
  • Κάντε κλικ στο «Συνέχεια» για να προχωρήσετε στην επιλογή του courier.

5. Επιλέξτε courier

  • Επιλέξτε courier από τις διαθέσιμες επιλογές με βάση την περιοχή σας.

  • Οι τιμές αποστολής για την επιστροφή θα εμφανιστούν.

  • Επιλέξτε την καλύτερη επιλογή για εσάς και κάντε κλικ στο «Συνέχεια».

6. Πληρώστε για τα έξοδα επιστροφής

  • Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε για την ετικέτα επιστροφής μέσω της ασφαλούς πύλης πληρωμών μας.

  • Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, η ετικέτα θα αποσταλεί στο email σας.

7. Στείλτε την επιστροφή σας

  • Εκτυπώστε την ετικέτα και κολλήστε τη με ασφάλεια στο πακέτο.

  • Παραδώστε το πακέτο σε σημείο παράδοσης του courier.

  • Βεβαιωθείτε ότι το πακέτο είναι σωστά συσκευασμένο για να αποφευχθεί ζημιά κατά τη μεταφορά.

  • Ζητήστε απόδειξη αποστολής και κρατήστε την μέχρι να ολοκληρωθεί η επεξεργασία της επιστροφής.

Σημαντικό: Δεν φέρουμε ευθύνη για επιστρεφόμενα είδη που φτάνουν κατεστραμμένα λόγω ακατάλληλης συσκευασίας ή απρόσεκτης μεταχείρισης. Αν η επιστροφή είναι κατεστραμμένη, ενδέχεται να επιβληθεί τέλος απομείωσης που θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.

8. Επεξεργασία της επιστροφής σας

  • Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή, θα σας στείλουμε email επιβεβαίωσης.
  • Ανάλογα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων ή θα σας προσφερθεί αντικατάσταση προϊόντος.


Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζετε πότε θα σας επιστραφούν τα χρήματά σας.

  • Εάν εγκριθεί η επιστροφή σας, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών

  • Θα λάβετε email επιβεβαίωσης μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων.

  • Ανάλογα με την τράπεζά σας ή τον πάροχο πληρωμών, μπορεί να χρειαστούν λίγες επιπλέον εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί η πίστωση στον λογαριασμό σας.


Πολιτική Επιστροφών

Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι για πλήρη επιστροφή χρημάτων:

  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε αρχική κατάσταση και χωρίς φθορές.

  • Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί.

  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι καθαρά.

  • Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν εγκατασταθεί ή συναρμολογηθεί.

  • Όλα τα συνοδευτικά υλικά συναρμολόγησης (εάν υπάρχουν) πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, μαζί με τα εγχειρίδια και τα αξεσουάρ.

  • Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 30 ημερών από την παράδοση.

Σημείωση:
Εξατομικευμένα προϊόντα και προϊόντα υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν.


Σημαντικό:
Εάν το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή εάν η αποστολή επιστροφής δεν έχει προπληρωθεί, ενδέχεται να ισχύσουν χρεώσεις απομείωσης, οι οποίες θα αφαιρεθούν από το ποσό επιστροφής χρημάτων.


Κόστος Επιστροφής

Τα έξοδα επιστροφής εμφανίζονται με σαφήνεια κατά τη διαδικασία αιτήματος επιστροφής στον λογαριασμό σας.


Σημαντικό για μεγάλα ή ογκώδη αντικείμενα (αποστολές παλέτας):

Σε τέτοιες περιπτώσεις:

  • Είστε πλήρως υπεύθυνοι για την οργάνωση δικού σας courier για την επιστροφή του προϊόντος.

  • Αναλαμβάνετε το άμεσο κόστος της επιστροφής.
    Το κόστος επιστροφής αντικειμένων μεγέθους παλέτας είναι περίπου 50 € ή περισσότερο, ανάλογα με τον courier που θα επιλέξετε.

  • Το προϊόν πρέπει να είναι ασφαλώς συσκευασμένο και προστατευμένο για τη μεταφορά ώστε να αποφευχθεί η ζημιά.

  • Συνιστούμε να επιλέξετε ασφαλισμένη αποστολή με παρακολούθηση και να διατηρήσετε την απόδειξη αποστολής μέχρι να ολοκληρωθεί πλήρως η επεξεργασία της επιστροφής σας.

Είστε υπεύθυνοι μόνο για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από χρήση πέραν του αναγκαίου για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία τους.


Εξυπηρέτηση Πελατών

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις επιστροφές ή χρειάζεστε βοήθεια για την καταχώρηση της επιστροφής σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας!

Πώς πρέπει να συσκευάσω ένα προϊόν για επιστροφή;

Πρέπει να επιστρέψω το προϊόν στην αρχική του συσκευασία;

Ναι, εάν επιστρέφετε το προϊόν στο πλαίσιο της εγγύησης ικανοποίησης, σας ζητάμε να το επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία. Αυτό διασφαλίζει ότι το προϊόν παραμένει σε καλή κατάσταση και μπορεί ενδεχομένως να του δοθεί μια δεύτερη ζωή.

Δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία ή έχει υποστεί ζημιά; Κανένα πρόβλημα. Θα αξιολογήσουμε την κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας και θα καθορίσουμε αν υπάρχει πιθανή μείωση στην αξία του.

Πώς πρέπει να συσκευάσω το προϊόν για επιστροφή;

Για να αποφευχθούν ζημιές κατά τη μεταφορά, σας συνιστούμε να συσκευάσετε προσεκτικά το προϊόν:

  • Χρησιμοποιήστε μια ανθεκτική συσκευασία, κατά προτίμηση το αρχικό κουτί.

  • Αν δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία, εξασφαλίστε μια καλή εναλλακτική συσκευασία με επαρκή προστασία.

  • Τοποθετήστε το προϊόν σε ένα ισχυρό εξωτερικό κουτί (π.χ. ένα κουτί αποστολής) και σφραγίστε το καλά.

Έτοιμοι για αποστολή;

  • Εκτυπώστε την ετικέτα αποστολής και τοποθετήστε την ευδιάκριτα στο κουτί.

  • Παραδώστε το πακέτο σε ένα ταχυδρομικό γραφείο ή σημείο παράδοσης.

Με τη σωστή συσκευασία του προϊόντος, αποφεύγετε τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά και διασφαλίζετε την ομαλή επεξεργασία της επιστροφής.

Επιλέξτε τη χώρα σας:
Card Bank transfer Bankoverschrijving
Loriano.gr | Copyright 2006 - 2025 | Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος | Cookies