Μαζί μας, μπορείτε εύκολα να ακυρώσετε ή να επιστρέψετε την παραγγελία σας εάν χρειαστεί. Σε αυτή τη σελίδα, θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, τη διαδικασία επιστροφής και τις προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων. Επίσης, εξηγούμε πώς να ακυρώσετε μια παραγγελία και τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
Έχετε ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές ή ακυρώσεις; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας — είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!
Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας. Όσο νωρίτερα λάβουμε το αίτημά σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να σταματήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας.
Παραγγελίες που βρίσκονται ήδη στο στάδιο επεξεργασίας δεν μπορούν να ακυρωθούν. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα μετά την παραλαβή τους. Παρακαλούμε ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφών μας για περισσότερες πληροφορίες.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν εσάς και δεν επιστρέφονται.
Σε περίπτωση επιτυχούς ακύρωσης, η υποχρέωση πληρωμής σας ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί θα επιστραφούν το συντομότερο δυνατό. Ο χρόνος επιστροφής ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τον χρησιμοποιούμενο τρόπο πληρωμής.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστεί να ακυρώσουμε μια παραγγελία, για παράδειγμα όταν:
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.
Τα στοιχεία διεύθυνσης είναι λανθασμένα ή ελλιπή.
Σε τέτοιες περιπτώσεις, η υποχρέωση πληρωμής σας ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί θα επιστραφούν πλήρως.
Στόχος μας είναι να κάνουμε την εμπειρία αγορών σας όσο το δυνατόν πιο ομαλή. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, προσφέρουμε μια απλή και διαφανή διαδικασία επιστροφής απευθείας μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στην ιστοσελίδα μας. Παρακάτω εξηγούμε βήμα προς βήμα πώς να οργανώσετε την επιστροφή σας.
Είμαστε περήφανοι που υπερβαίνουμε το ευρωπαϊκό πρότυπο: ενώ η ευρωπαϊκή νομοθεσία σας παρέχει 14 ημέρες για να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας, σας προσφέρουμε 30 ημέρες για να επιστρέψετε το προϊόν σας — χωρίς ερωτήσεις.
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
2. Πρόσβαση στις παραγγελίες σας
Αφού συνδεθείτε:
Κάντε κλικ στο «Παραγγελίες» στο αριστερό μενού.
Βρείτε την παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε και κάντε κλικ στο «Προβολή παραγγελίας» (πάνω δεξιά στο πλαίσιο της παραγγελίας).
ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΊΔΕΤΑΙ ΜΕ ΠΑΛΈΤΑ
LORIANO RETURNS
LEEMSTRAAT, 7
4705RT ROOSENDAAL
NEDERLAND
3. Υποβάλετε αίτημα επιστροφής
Κάντε κλικ στο «Αίτημα επιστροφής» δίπλα στην παραγγελία που θέλετε να επιστρέψετε.
Θα δείτε μια λίστα με τα προϊόντα της παραγγελίας σας. Για κάθε προϊόν:
Επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε να επιστρέψετε (αφήστε 0 για τα προϊόντα που κρατάτε).
Επιλέξτε λόγο επιστροφής από το αναπτυσσόμενο μενού (π.χ. «Άλλαξα γνώμη», «Λάθος μέγεθος» κ.λπ.).
Προαιρετικά, προσθέστε κάποιο σχόλιο για επιπλέον πληροφορίες.
Μόλις ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο «Συνέχεια» για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.
4. Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση επιστροφής
Σημείωση: Η διεύθυνση είναι προσυμπληρωμένη βάσει της αρχικής παραγγελίας και δεν μπορεί να τροποποιηθεί.
5. Επιλέξτε courier
Επιλέξτε courier από τις διαθέσιμες επιλογές με βάση την περιοχή σας.
Οι τιμές αποστολής για την επιστροφή θα εμφανιστούν.
Επιλέξτε την καλύτερη επιλογή για εσάς και κάντε κλικ στο «Συνέχεια».
6. Πληρώστε για τα έξοδα επιστροφής
Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε για την ετικέτα επιστροφής μέσω της ασφαλούς πύλης πληρωμών μας.
Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, η ετικέτα θα αποσταλεί στο email σας.
7. Στείλτε την επιστροφή σας
Εκτυπώστε την ετικέτα και κολλήστε τη με ασφάλεια στο πακέτο.
Παραδώστε το πακέτο σε σημείο παράδοσης του courier.
Βεβαιωθείτε ότι το πακέτο είναι σωστά συσκευασμένο για να αποφευχθεί ζημιά κατά τη μεταφορά.
Ζητήστε απόδειξη αποστολής και κρατήστε την μέχρι να ολοκληρωθεί η επεξεργασία της επιστροφής.
Σημαντικό: Δεν φέρουμε ευθύνη για επιστρεφόμενα είδη που φτάνουν κατεστραμμένα λόγω ακατάλληλης συσκευασίας ή απρόσεκτης μεταχείρισης. Αν η επιστροφή είναι κατεστραμμένη, ενδέχεται να επιβληθεί τέλος απομείωσης που θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.
8. Επεξεργασία της επιστροφής σας
Κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζετε πότε θα σας επιστραφούν τα χρήματά σας.
Εάν εγκριθεί η επιστροφή σας, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών
Θα λάβετε email επιβεβαίωσης μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων.
Ανάλογα με την τράπεζά σας ή τον πάροχο πληρωμών, μπορεί να χρειαστούν λίγες επιπλέον εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί η πίστωση στον λογαριασμό σας.
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι για πλήρη επιστροφή χρημάτων:
Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε αρχική κατάσταση και χωρίς φθορές.
Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί.
Τα προϊόντα πρέπει να είναι καθαρά.
Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν εγκατασταθεί ή συναρμολογηθεί.
Όλα τα συνοδευτικά υλικά συναρμολόγησης (εάν υπάρχουν) πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, μαζί με τα εγχειρίδια και τα αξεσουάρ.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 30 ημερών από την παράδοση.
Σημείωση:
Εξατομικευμένα προϊόντα και προϊόντα υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν.
Σημαντικό:
Εάν το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή εάν η αποστολή επιστροφής δεν έχει προπληρωθεί, ενδέχεται να ισχύσουν χρεώσεις απομείωσης, οι οποίες θα αφαιρεθούν από το ποσό επιστροφής χρημάτων.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα σας βοηθήσουμε και θα σας υποστηρίξουμε στη διαδικασία υποβολής αξίωσης στην εταιρεία μεταφορών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαστε υπεύθυνοι για την εν λόγω αποστολή.
Η αξίωση θα υποβληθεί στην εταιρεία μεταφορών και θα ενημερωθείτε σχετικά.
Μόλις ολοκληρωθεί η έρευνα, εάν η εταιρεία μεταφοράς απαντήσει αρνητικά, θα σας ενημερώσουμε και, δυστυχώς, θα κλείσουμε την υπόθεση.
Εάν η απάντηση είναι θετική, μπορούμε να σας επιστρέψουμε το ποσό που σας επέστρεψε η μεταφορική εταιρεία, μείον 50 ευρώ για διοικητικά έξοδα.
Η επιστροφή αυτή θα πραγματοποιηθεί μόλις λάβουμε την επιστροφή από την η εταιρεία ταχυμεταφορών. Μόλις η αξίωση έχει διεκπεραιωθεί πλήρως, μπορείτε να λάβετε την επιστροφή εντός 14 ημερών το πολύ..
Τα έξοδα επιστροφής εμφανίζονται με σαφήνεια κατά τη διαδικασία αιτήματος επιστροφής στον λογαριασμό σας.
Είστε πλήρως υπεύθυνοι για την οργάνωση δικού σας courier για την επιστροφή του προϊόντος.
Αναλαμβάνετε το άμεσο κόστος της επιστροφής.
Το κόστος επιστροφής αντικειμένων μεγέθους παλέτας είναι περίπου 50 € ή περισσότερο, ανάλογα με τον courier που θα επιλέξετε.
Το προϊόν πρέπει να είναι ασφαλώς συσκευασμένο και προστατευμένο για τη μεταφορά ώστε να αποφευχθεί η ζημιά.
Συνιστούμε να επιλέξετε ασφαλισμένη αποστολή με παρακολούθηση και να διατηρήσετε την απόδειξη αποστολής μέχρι να ολοκληρωθεί πλήρως η επεξεργασία της επιστροφής σας.
Είστε υπεύθυνοι μόνο για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από χρήση πέραν του αναγκαίου για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία τους.
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις επιστροφές ή χρειάζεστε βοήθεια για την καταχώρηση της επιστροφής σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας!
Δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία ή έχει υποστεί ζημιά; Κανένα πρόβλημα. Θα αξιολογήσουμε την κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας και θα καθορίσουμε αν υπάρχει πιθανή μείωση στην αξία του.
Χρησιμοποιήστε μια ανθεκτική συσκευασία, κατά προτίμηση το αρχικό κουτί.
Αν δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία, εξασφαλίστε μια καλή εναλλακτική συσκευασία με επαρκή προστασία.
Τοποθετήστε το προϊόν σε ένα ισχυρό εξωτερικό κουτί (π.χ. ένα κουτί αποστολής) και σφραγίστε το καλά.
Εκτυπώστε την ετικέτα αποστολής και τοποθετήστε την ευδιάκριτα στο κουτί.
Παραδώστε το πακέτο σε ένα ταχυδρομικό γραφείο ή σημείο παράδοσης.
Με τη σωστή συσκευασία του προϊόντος, αποφεύγετε τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά και διασφαλίζετε την ομαλή επεξεργασία της επιστροφής.